A Bloc & A Blanc Mayday - Tutustu tarjouksiin!

Vapputarjoukset valtaavat Otaniemen palvelukeskittymät 25.4.-1.5.2022. Tutustu tarjouksiin!

Otaniemen palvelukeskittymät, kauppakeskus A Bloc ja ostoskeskus A Blanc, osallistuvat vappuhulinoihin Mayday –kampanjalla. Mayday on huipputarjouksien, terassikauden avajaisten ja maagisen vapputunnelman aikaa.

Tutustu tarjouksiin:

Facebook-tapahtuma

A Bloc tarjoukset

A Blanc tarjoukset

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Viima-rakennuksen pääsisäänkäynti

Viima - Puumiehenkuja 5 sai seikkailuun kutsuvan nimen

Rakennuksen pääkäyttäjät pohtivat uutta nimeä yhdessä.