Designs for a Cooler Planet: Life 1.5 -näyttelykierros 6.10.

Miltä näyttää toiveikkaampi tulevaisuus? Lähde opastetulle kierrokselle tutustumaan näyttelyyn täynnä planeetalle ystävällisempiä materiaaleja, muotia ja ruokaa. Oppaana asiantuntija Enni Äijälä.
Kuva: Aalto-yliopisto / Mikko Raskinen

Designs for a Cooler Planet on vuosittain järjestettävä näyttelytapahtuma, jossa esitellään erilaisia ideoita, hankkeita ja konsepteja. Kestävät ratkaisut eivät tarkoita vähempään tyytymistä, vaan voivat olla kaikista kiinnostavimpia ja puoleensavetävimpiä vaihtoehtoja, uudenlaisia lähestymistapoja tavanomaisiin asioihin tai kykyä löytää uudenlaisia yhteyksiä. Tärkeintä on uskallus kokeilla ja tarttua toimeen, tehdä ideoista prototyyppejä.

Näyttelyt nostavat vuosittain esiin tutkimukseen perustuvia rohkeita, kokeellisia ja luovia konsepteja, jotka havainnollistavat radikaaleja, kokonaisvaltaiseen muutokseen tähtääviä lähestymistapoja.

Oppaana kierroksella on asiantuntija Enni Äijälä. Kierrokset ovat Aallon opiskelijoille ja henkilöstölle, max. 15 osallistujaa / kierros.

Ilmoittaudu kierrokselle linkin kautta

Designs for a Cooler Planet 2022: Elämä 1.5 järjestetään Otaniemessä 7.9. - 12.10.2022