CampusOmstart!-tapahtuma kutsuu kampukselle 9.3.2022

Tapahtuman tarkoituksena on toivottaa koko Aalto-yhteisö palaamaan ja tutustumaan mahtavaan kampukseemme. Kampuksen palveluntarjoajat osallistuvat tapahtumaan erilaisten tarjousten ja tempausten myötä.
Nouri nainen Aalto-yliopiston rakennuksen edessä
CampusOmstart 9.3.2022. Kuva: Suvi Helko / Oasis 2022

Pitkän etäjakson jälkeen on aika palata kampukselle. Tule mukaan CampusOmstart-tapahtumaan 9.3.2022! Tiedossa musiikkia, puheita, aktiviteetteja, palveluita, ja tietenkin - kohtaamisia livenä aaltolaisten kesken.

Ei ilmoittautumista, tule paikalle ja nähdään siellä!

Tutustu tapahtuman ohjelmaan tapahtuman sivulla.

Tutustu kampuksen palveluntarjoajien tapahtumapäivän tarjouksiin

• Julkaistu
  • Päivitetty:

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Viima-rakennuksen pääsisäänkäynti

Viima - Puumiehenkuja 5 sai seikkailuun kutsuvan nimen

Rakennuksen pääkäyttäjät pohtivat uutta nimeä yhdessä.