Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Dipolissa (Otakaari 24) on torstaina 22.2.2024 suunniteltu vesikatko, joka alkaa klo 8.00.
Kuva: Aalto-yliopisto / Veera Krouglov

Vedenjakelu keskeytyy Dipolissa torstaina 22.2.2024 klo 8.00, päättyen arviolta klo 15.00. Dipoliin pääsee sisälle ainoastaan Aalto-yliopiston kulkutunnisteella, hanavettä ei tule eikä wc-tiloja saa käyttää.

Dipolin ravintolat ovat myös suljettuna.

Korvaavaa vedenjakelua ei ole järjestetty.

Vesikatkoista löytyy enemmän tietoa HSYn sivuilta.

Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.