Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut entisestään KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti
KKJ Kauppa Otaniemi sijaitsee A Blocin ensimmäisessä kerroksessa

Yhteisömme monipuolisia makuja palveleva KKJ Kauppa Otaniemi tuo monipuolisia tuotteita Kiinasta, Etelä-Koreasta ja Japanista aivan kotiovellesi. Kauppa sijaitsee A Blocin ensimmäisessä kerroksessa Eat Poken vieressä.

Laaja valikoima aasilaisia tuotteita

KKJ Kauppa Otaniemen myötä A Blocin palveluvalikoima on laajentunut, tarjoten nyt entistä monipuolisemman ostoskokemuksen.

Himoitsetpa sitten ramen-nuudeleita, korealaisia välipaloja tai japanilaisia herkkuja, KKJ Kauppa Otaniemi on sinua varten! Tutustu heidän laajaan valikoimaan pakattuja elintarvikkeita, välipaloja ja juomia suoraan Aasian sydämestä.

Voit myös hemmotella itseäsi herkullisella kuplateellä ja maukkailla Takoyaki-välipaloilla, jotka on valmistettu tuoreeltaan sinua varten. Nauti vastustamattomista Aasian mauista täällä Otaniemessä!

Avajaisalennus

Juhlistaakseen avajaisiaan KKJ Kauppa Otaniemi tarjoaa 10 % alennuksen kaikille asiakkaille tämän viikon ajan. Eikä siinä kaikki! Avajaisviikon jälkeen opiskelijat nauttivat 5 % alennuksesta normaalihinnoista, mikä tekee Aasian makujen tutkimisesta entistä edullisempaa.

Älä jää paitsi tästä jännittävästä uudesta lisäyksestä A Blociin! Tule KKJ Kauppa Otaniemeen ja aloita kulinaarinen matkasi Aasian makujen läpi. Nähdään siellä!

KKJ Kauppa Otaniemi logo

KKJ Kauppa Otaniemi

Sijainti: 1. kerros, kauppakeskus A Bloc, Otaniementie 12, 02150 Espoo

Puhelin: 044 241 1642

Sähköposti: [email protected]

Kaupan sivu

Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.