Vedenjakelussa häiriöitä Dipolissa 30.1.

Dipolissa (Otakaari 24) on tiistaina 30.1. suunniteltu vesikatko, joka alkaa klo 15.00. Dipolissa voi työskennellä normaalisti.
Kuva: Aalto-yliopisto / Veera Krouglov

Vedenjakelu keskeytyy Dipolissa tiistaina 30.1.2024 alkaen klo 15.00. Dipolissa voi työskennellä normaalisti vesikatkon aikana.

Vesisäiliöauto on paikalla klo 15.00 alkaen. Vedenjakeluun on odotettavissa pieniä häiriöitä, mutta hanavettä voi juoda ja vessoja voi käyttää, ellei toisin ilmoiteta.

Katkon päättymisaikaa ei vielä tiedetä.

Vesikatkoista löytyy enemmän tietoa HSY:n sivuilta.

Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.