Utlåning av passerkort upphör

Passerkontroll vid Aalto-Universitetet förändras. I fortsättningen använder studeranden HRT-kortet som passerkort. Lärcentret lånar inte mera ut passerkort. De passerkort som kunderna ännu har avlägsnas från kundernas konton, samt eventuella avgifter som anslutas med passerkort. Det är inte nödvändigt att returnera passerkortet till Lärcentret.

Mera information

URL kopierat

Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Campus, Universitetet Published:

Restaurangtjänster till Aalto Space - testa och vinn!

Testa om du kan hitta campusets restauranger i Aalto Space-appen och vinn sommarpriser.
Poikkeustilanne-kuvitus
Campus, Undantagssituationer, Universitetet Published:

Förändringar under sommaren på Aalto-universitetets metrostation

Aalto-universitetets metrostations renoveringsarbete kommer att stänga ingångar under sommaren 2024.
Piano Top Loungessa
Campus, Samarbete, Studier, Universitetet Published:

Studenterna bestämde: två gemensamma pianon anlände till campuset

Vinnaren av Aalto-universitetets studenternas inkluderande budget är gemensam piano.
Campus, Studier Published:

Marhusets verksamhet flyttas till Kandidatcentret

Marhuset stängs i slutet av maj.