Aalto Space enkäten för studenten

Hur har appen Aalto Space fungerat för dig i under den exceptionella situationen? Student, berätta din åsikt, och vinna en robot dammsugare!

Bästa aaltoiter,

hur har appen Aalto Space hjälpt dig på campus? Vad fungerar och vad fungerar inte, vilka utmaningar har begränsningar på Aalto Universitetet lett till under dessa exceptionella tider?

Berätta din åsikt genom att svara på enkäten, samtidigt har man chansen att vinn en fantastisk Xiaomi robot dammsugare.
Enkäten är öppen 17.2.-3.3., dragningen kommer att ske 4.3.2021. Vinnaren kontaktas via e-post.

Det tar ca 5 minuter att besvara enkäten.
Länken till enkäten (bara Finska och Engelska)

Förfrågan genomförs av Aalto University Campus & Real Estate (ACRE).

URL kopierat

Campus, Universitetet Published:

Parkeringsavgiften för Otaparkki minskar - ytterligare förbättringar av parkeringen vid Otnäs campus

I mitten av februari införs nya förändringar för campusparkeringen.
Drone image of Otaniemi campus in early December, light covering of snow everywhere, with low sun shining
Campus, Universitetet Published:

Parkeringsförfarandet på campusområdet i Otnäs förenhetligas vid årsskiftet

Campusparkeringen omfattas av ett pilotprojekt som inleds 1.1.2024.
Campus, Universitetet Published:

Dags att rösta! Hur ska vi använda 13 000 euro för att främja de studerandes välbefinnande?

I början av hösten 2023 fick de studerande komma med idéer för hur universitetet ska använda 13 000 euro för att främja de studerandes välbefinnande på campus. Nu är det dags att rösta fram en idé som ska förverkligas på campus under våren 2024 .