Oletko sinä Aalto CREn uusi LVIA-projektipäällikkö? Hae paikkaa 6.2. mennessä!

Haluatko päästä mukaan rakentamaan Otaniemestä ainutlaatuista yhteistyökeskittymää ja maailman innostavinta kampusta? Aalto-yliopiston alueella on käynnissä useita mielenkiintoisia uudis- ja korjaushankkeita, joihin haemme taloteknistä osaamista.
Oppimiskeskus
Kuva: Tuomas Uusheimo

LVIA-projektipäällikkönä tehtävänäsi on hoitaa erilaisia talotekniikan rakennuttamiseen kuuluvia tehtäviä, erityisesti LVIA-suunnittelun ohjausta. Avustat myös kiinteistöjen ylläpitoon liittyvissä LVI- teknisissä selvityksissä ja remonteissa sekä energiaselvityksissä ja raportoinneissa. Kokeneena ja näkemyksellisenä kiinteistöalan asiantuntijana pääset myös kehittämään prosessejamme.

Tehtäväkokonaisuutesi on monipuolinen ja pitää sisällään mm. seuraavia osa-alueita:
• nimettyjen suurempien remonttien talotekniikan suunnittelun ohjauksesta vastaaminen
• LVIA- teknisen suunnittelun tavoitteiden laatiminen (eli suunnitteluohjeet ja tavoitteet)
• nimettyjen uudis- ja peruskorjaushankkeiden taloteknisestä työmaavalvonnasta vastaaminen osittain, mm. mallikatselmukset ja koekäytöt
• seuranta ja raportointi rakennushankkeiden vuositakuun aikana suunnittelu¬tavoitteiden täyttymisestä ja kiinteistön toimivuudesta LVIA- tekniikan osalta
• vuosikorjausten suunnitteluun ja budjetointiin osallistuminen LVIA- tekniikan ja automatiikan osalta investointihankkeissa
• rakennushankkeiden kustannus- ja aikatauluraporttien laatiminen oman osaamis¬alueen osalta
• budjettien laadinnassa ja budjettiseurannassa avustaminen nimettyjen kohteiden osalta
• rakentamisen asiantuntijana avustaminen huolto- ja ylläpitokorjauksissa
• yhteydenpito vuokralaisiin em. tehtävien osalta.

Tulevalla projektipäälliköllämme on tehtävään soveltuva AMK- tai DI-koulutus sekä useamman vuoden kokemus rakennushankkeiden taloteknisen suunnittelun ohjauksesta sekä näyttöjä näiden vastuiden menestyksekkäästä hoitamisesta. Myös suunnittelu- ja/tai työmaakokemus katsotaan eduksesi. Arvostamme erityisesti kykyä toimia usean eri sidosryhmän solmukohdassa ja rakentaa yhteistyötä eri osapuolten välillä. Sinulla on asiakaslähtöinen, itsenäinen ja aloitteellinen ote työhösi ja pystyt hallitsemaan laajojakin kokonaisuuksia. Toivomme myös, että sinulla olisi innostusta ja perehtyneisyyttä uusia lämmitys- ja jäähdytysratkaisuja kohtaan.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä pitkäjänteisen ja yhteiskunnallisesti merkittävän kiinteistöomistajan palveluksessa, jonka kiinteistökannasta löytyy myös kulttuurihistoriallisesti arvokkaita rakennuksia. Pääset osaksi osaavaa ja innostunutta työyhteisöä ja saat mahdollisuuden osallistua mielenkiintoisiin rakennushankkeisiin. Tilaajan edustajana sinulla on laajat mahdollisuudet vaikuttaa hankkeissa ja kasvattaa sitä kautta myös omaa ammatillista osaamistasi.

Kiinnostuitko?

Jos sinulla on mielessäsi kysymyksiä tehtävästä, lisätietoja antaa Mercuri Urvalissa Aki Hyryläinen puh. 0400 200 878. Kaikki hakemukset ja yhteydenotot käsitellään luottamuksellisesti.

Hakemuksesi voit jättää osoitteessa www.mercuriurval.fi viitenumerolla FI-16520. Liitä mukaan CV:si sekä vapaamuotoinen kuvaus osaamisestasi ja motivaatiostasi palkkatoiveineen viimeistään 6.2.2022.

• Julkaistu
  • Päivitetty:

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.